loading...

tehranservic

کولرگازی و اسپیلت همواره یکی از برترین لوازم خانگی و مهم ترین عنصر برای آرامش اعضای خانواده ها و کارکنان در محیط های کاری است؛ بنابراین انتخاب برند و مدل مناسب

بازدید : 213
چهارشنبه 6 اسفند 1399 زمان : 14:18

کم مصرف ترین کولر های گازی

کولر گازی و اسپیلت همواره یکی از برترین لوازم خانگی و مهم ترین عنصر برای آرامش اعضای خانواده ها و کارکنان در محیط های کاری است؛ بنابراین انتخاب برند و مدل مناسبی از کولر گازی همواره می تواند مهمترین انتخاب در خرید این کالا باشد.
قدم گذاشتن به یک اتاق خنک با هوای تازه پس از گذراندن یک روز طولانی در هوای گرم مردادماه به‌راستی لذت فراوانی دارد. همه ما این احساس را دوست داریم بااین‌حال قیمت انرژی هر سال بالاتر می‌رود و نیاز به کولرگازی کم‌مصرف بیش از گذشته احساس می‌شود.
مهم‌ترین موضوعی که خریداران را هنگام خرید کولر گازی دچار شک و تردید می کند این است که از میان ده‌ها مارک و برند، کدام یک را انتخاب کنند که به نفعشان باشد.
در این مقاله می خواهم شما را با بهترین کولر گازی ها که در ایران جز موفق ترین ها و پر فروش ترین برندها هستند آشنا کنیم.
نصب کولر گازی تعمیرات کولر گازی و سرویس کولر گازی خود را به متخصصین تهران سرویس بسپارید

در این مقاله به معرفی کولرهای گازی کم مصرف میپردازیم


کولر گازی کم مصرف

کولر گازی اجنرال OGENERAL
در صدر جدول بهترین کولر گازی و پرفروش ترین برندهای کولر گازی ها همچون سال های گذشته کولر گازی اجنرال وجود دارد.این نوع برند کولر گازی به علت داشتن رده مصرف انرژی A++ نیز به عنوان کم مصرف ترین کولر گازی جهان نامیده می شود.یکی دیگر از ویژگی های این نوع کولر داشتن استحکام قطعات و موتور کم صدا است.
کولر گازی اجنرال در شرایط گرمسیری دارای مقاومت بسیار زیادی است و به علت تنوع زیادی که دارد متناسب با همه سلیقه ها در مدل و طرح ها و ظرفیت های مختلف است. پس امکان انتخاب بیشتری را به شما می دهد و شما به راحتی می توانید خرید کولر گازی خود را انجام دهید و بهترین کولر گازی در بازار را بخرید.
کولر گازی گری GREE
در ردیف دوم لیست بهترین کولر گازی ها کولر گازی گری وجود دارد. بزرکترین و تخصصی ترین شرکت تولید سیستم تهویه مطبوع در جهان شرکت گری می باشد که در سال ۱۹۹۱ تاسیس شد. گری یکی از شرکت های است که به طور عمده کولر گازی مورد نیاز بازار ایران و جهان را تامین می کند.
از ویژگی های منحصر به فرد این سیستم که باعث شده یکی از بهترین کولر گازی ها در ایران شناخته شود این است که دارای تنوع های بسیار زیادی می باشد. بدنه کولر دارای استحکام زیادی دارد، مصرف برق کمی دارد، تولید سرمایش و گرمایش فوق العاده ای دارد و با محیط بسیار سازگاری پیدا می کند و همچنین پنل های داخلی بسیار کم حجم بوده و فضای کمتری را اشغال می کند.
بیشترین مکان هایی که از کولر گازی گری استفاده می کنند پاساژ ها، بازارهای سر پوشیده، اماکن عمومی، رستوران ها و فروش گاه های بزرگ می باشد.
کولر گازی جنرال GENERAL
کولر گازی جنرال طرح لبخند جزء سومین لیست بهترین کولر گازی و پرفروش ترین برند های کولر گازی در ایران قرار دارد و یکی از شناخته ترین نوع کولر ها می باشد. موتور کولر گازی جنرال از موتور توشیبا ساخت کشور تایلند بهره برده است.
سطح مصرف انرژی آن نوع B است. یکی از ویژگی های آن که باعث شده طرفداران زیادی پیدا کند قیمت پایین و مناسب است. اگر خرابی های رایج کولر گازی اجنرال را بدانید شما را در انتخاب یاری می کند.
کولر گازی ال جی LG
و در چهارمین ردیف پرفروش و بهترین کولرگازی ها، کولر گازی ال جی قرار دارد. کولر گازی ال جی عرضه نسل جدید کولرهای گازی اینوتر است که با کاهش چشم گیر ۷۳ درصدی انرژی راهی نو در مصرف بهینه انرژی گشوده است.
کولر گازی اسپلیت ال جی قابل اطمینان و راه حلی دائمی برای تامین سرمایش و گرمایش خانه یا محل کار شما هستند. سیستم‌های اسپلیت ال جی با موتور قدرتمند خود کارایی بالایی را در کنار مصرف بهینه انرژی دارند.
کولر گازی سامسونگ SAMAUNG
سامسونگ، یکی از بزرگترین شرکت‌های خوشه‌ای در کره جنوبی و یک شرکت چندملیتی است که از تعداد زیادی شرکت تابعه و زیرمجموعه تشکیل شده‌است.
کولر گازی سامسونگ، با طراحی منحصر به فرد و صنعتی و با بهره گیری از بروز ترین فناوری های دنیا، به عنوان محصولاتی پرفروش و قابل اعتماد در بازار ایران تبدیل شده اند و عرضه مدل های متفاوت و متنوع به همراه گارانتی و خدمات پس از فروش مطلوب شرکت سام سرویس کولرهای گازی سامسونگ، باعث شده مصرف کننده ایرانی استقبال گسترده ای از این محصولات داشته باشند.
با اطلاع از خرابی های رایج کولر گازی سامسونگ و نظرات کاربران درباره این دستگاه، انتخاب خوبی خواهید داشت.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 311
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 47
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 126
  • بازدید ماه : 927
  • بازدید سال : 2468
  • بازدید کلی : 28461
  • <
    پیوندهای روزانه
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی